جالب انگیز ناک
جالب انگیزناک ترین مطالب را در اینجا بخوانید
 
 

ببیـــــــن
من هم
مثل خــــــیلی از عاشـــــق ها
از تو یـــــادگاری دارم
ولــــی
یــــادگـــاری من
با بقیه فــــرق دارد
یــــــادگــــــاری مــــن
از تو
ســــینه ای پر از درد اســـــت ...



* * *


امروز رگ احساسم را با " تیغ بی تفاوتی" زدم...!!!

قید احساسم را زده ام اما...

تو راحت باش...!


* * *


جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم...

به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که...

"روزی شادیش آرزویت بود"...



* * *



به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !

 
 
* * *
 
 
آن قدر دلم از رفتنت بد شکست که نمی دانیم وقتی بیایی ، کدام تکه اش خوش حال خواهد شد !

 

* * *


کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم . . .
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !

 
* * *


“ دلم ”
جای مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد . . .
 

 
* * *


حال “ من ” دیدن دارد وقتی کسی حال “ تو ” را میپرسد . . .

 
* * *
 

 
دلم شکست !
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند !
اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .
اشکم بی امان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشن عشق من . . .

 
* * *
 

تنها دلیل شکست در عشق یک عامل است
تفاوت تعریف هرکس از عشق  . . .

 

* * *
 

دلشکسته ام . . .
همچون مادرى که ، لباسهاى ورزشى بچه اش بوى سیگار میدهد . . .

 

* * *
 

وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست . . .
همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی شه . . .

 
 
* * *
 

دل شکسته را بند هم که بزنی ، بی فایده است ؛ هر کاری بکنی باز هم غم و غصه از ترک هایش چکه می کند !

 
 
* * *

 

بیشتر مواقع پشت جمله ی ” عیب نداره ، مهم نیست ”
یه دلِ شکسته وجود داره . . .

 
* * *
 

شکستگی رفع بلاست . . .
ولی باور نمی کند دلم . . .


* * *
 

دعایم برای خوشبختیت نگرفت . . .
خدا چه زود تقاص دلی را که شکستی دستت داد . . .



اگه خوشت اومد نظر یادت نره


نظرات شما عزیزان:

روژینا
ساعت10:35---19 تير 1392
وب باحالی داری به مام سر بزن
پاسخ:مرسی عزیزم .بازم میگم .دوست دارم سر بزنم ولی آدرس وبت رو ندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:اس ام اس,غمگین,دل شکسته,ببیــ, :: 9:59 :: توسط : مهگل

درباره وبلاگ
این وب سایت فقط برای تفریح و سرگرمی ایجاد شده،امیدوارم از مطالب من لذت ببرید و شاد باشید.خوشحال میشم اگه نظر خودتونو بگید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.funnow.loxblog.com و آدرس funnow.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 66654
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




کد شمارش معکوس سال جدید

كد تغيير شكل موس